27. Natječaj za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska i pokretnih naprava
REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
GRAD PAG
Upravni odjel za komunalni sustav
i prostorno planiranje
Klasa: 363-01/11-01/47
Ur. broj: 2198/24-30-11-2
Pag, 21. lipnja 2011.g.
Na temelju članka 4. Pravilnika o načinu i uvjetima za postavljanje kioska i pokretnih naprava ( “Županijski glasnik” Županije Ličko-senjske broj 2/96), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje:
N A T J E Č A J
za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska i pokretnih naprava
1.Raspisuje se natječaj za davanje u zakup javne površine na području Grada Paga, za postavljanja kioska i pokretnih naprava, u svrhu obavljanja djelatnosti iznajmljivanja karting vozila, i to na lokaciji koja se nalazi na dijelu čest.zem. 12227 i 12232, obje k.o. Pag (skica se nalazi u prilogu ovog Natječaja i čini njegov sastavni dio) i to u vremenu od 15.07. do 15.09.2011.godine. ukoliko Grad za to bude imati potrebe,
2.Početna cijena za zakup površine iz točke1. ovog Natječaja iznosi 10.000,00 kn.
.
3.Natjecati se ne mogu fizičke i pravne osobe koje imaju evidentirano dugovanje prema Gradu Pagu po bilo kojoj osnovi.
Odabrani ponuditelj dužan je pružati usluge isključivo unutar obilježene površine na licu mjesta, u protivnom biti će kažnjen novčanom kaznom u dvostrukom iznosu od iznosa utvrđenog Odlukom o komunalnom redu za isti prekršaj. Nakon trećeg prekršaja ukinuti će se izdano odobrenje za zakup javne površine.
4. Ponuda mora sadržavati:
-ime i prezime, JMBG, te adresu ponuditelja,
-naziv lokacije (mjesta) za koju se ponuditelj natječe,
-iznos zakupnine koju ponuditelj nudi,
-dokaz da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti (ne starije od 6
mjeseci)
-dokaz o uplaćenoj jamčevini – 30% od početne zakupnine, koja se uplaćuje u korist:
PRORAČUNA GRADA PAGA, na broj žiro računa: 2402006-1831600006 s pozivom na broj 68 5738- OIB
-broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.
5. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude:
-ponuda koja sadrži najvišu cijenu,
-ponuditelji s prebivalištem na području Grada Paga registrirani za obavljanje ponuđene djelatnosti, ako prihvate najvišu ponuđenu cijenu,
-dugogodišnji korisnici javne površine koji su uredno podmirivali obveze ako prihvate najvišu ponuđenu cijenu,
-sudionici Domovinskog rata
-socijalni status ( brojna obitelj sa manjim primanjima i sl.)
6. Najpovoljnijem ponuditelju u Natječaju biti će dodijeljena javna površina u zakup Rješenjem Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno uređenje Grada Paga, s time da u roku 3 dana od dostavljanja obavijesti o izboru uplati cjelokupni iznos zakupnine. U protivnom gubi pravo na povrat jamčevine i postavljanja naprave.
7.Budući korisnik javne površine obvezan je Komunalnom društvu Pag plaćati usluge odvoza otpada ovisno o površini i vremenu zakupa javne površine, te neće dobiti Rješenje o zakupu javne površine dok ne predoči Ugovor o odvozu otpada sklopljen sa Komunalnim društvom Pag.
8.Isto tako, budući korisnik javne površine dužan je platiti porez u visini od 10% od zakupnine sukladno Odluci o gradskim porezima Grada Paga.
9.Budući korisnik javne površine, koji će koristiti rasvjetu dužan je koristiti „štedljive žarulje“.
10.Zakupnik je dužan u vremenu zakupa ustupiti predmetni prostor Gradu ukoliko Grad za to bude imati potrebe, jednokratno i to najviše u trajanju od 5 dana.
11.Grad Pag zadržava pravo da ne izabere niti jednu ponudu bez obrazloženja i bez odgovornosti prema bilo kojem od ponuditelja.
12.Rok za podnošenje ponuda na Natječaj je 15 dana, računajući od dana objave.
13.Otvaranje ponuda izvršiti će ovlaštena Komisija.
14.Ponude se podnose u pisanom obliku – zatvorenoj koverti, na slijedeću adresu:
GRAD PAG
Komisija za provedbu natječaja radi davanja poslovnog prostora i javnih površina u zakup – s naznakom “NE OTVARAJ – ponuda zakup javne površine ”
Branimirova obala 1, 23 250 PAG
Upravni odjel za komunalni sustav
i prostorno planiranje