32. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga ( Vela ulica )
REPUBLIKA HRVATSKA
ZADARSKA ŽUPANIJA
GRAD PAG
Upravni odjel za komunalni sustav
i prostorno uređenje
Klasa: 372-01/11-01/25
Ur.broj: 2198/24-30-11-02
Pag, 11. listopada 2011.
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga
1. Predmet zakupa je poslovni prostor koji se nalazi u Gradu Pagu, na adresi Vela ulica 12, na kat.č.br. 15443 k.o. Pag.
2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme 5 godina, računajući od dana sklapanja ugovora o zakupu, u svrhu obavljanja trgovačke djelatnosti, i to prodaje autohtonih paških proizvoda.
3. Početna zakupnina za predmetni poslovni prostor iznosi 2.000,00 kuna mjesečno.
4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu od 10% od početne zakupnine. Uplata jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68 5738 – OIB.
5.Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku 8 dana računajući od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja.
Ukoliko izabrani ponuditelj ne zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.
6 . Ponuda mora sadržavati:
- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne
osobe)
- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi
- detaljan opis artikala koje ponuditelj namjerava prodavati u predmetnom prostoru
- dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje
- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.
7. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.
8. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje, komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.
9. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.
10. Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.
11. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.
12. Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:
GRAD PAG, Branimirova obala 1, 23 250 Pag, s naznakom
“za zakup poslovnog prostora – Vela ulica, ne otvaraj”
13. Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj telefona : 023/600-833.
v.d. pročelnika:
Ana Šupraha v.r.