projekt mag soliU gradskoj upravi održan je sastanak arhitektice Morane Vlahović, gradonačelnika Paga Željka Maržića i zamjenika Daria Graša na temu izrade glavnog projekta rekonstrukcije i prenamjene I, II i III Magazina soli što je nastavak realizacije već započetog projekta.
Naime, valja podsjetiti da je idejni projekt rekonstrukcije i prenamjene I, II i III Magazina sol u 2013. godini nagrađen kao najbolji proizvod hrvatskoga poslovnog turizma te je Gradu Pagu te odobreno 200.096,00 kuna za rekonstrukciju i prenamjenu I, II i III magazina sol u kategoriji "Inovativni turizam".
Idejni projekt rekonstrukcije i prenamjene izradila je arhitektica Morana Vlahović čiju izradu je financiralo Ministarstvo turizma u okviru programa "Korak više".
Prema projektu I magazin prenamjeniti će se u prostor izložbe solarstva uz turistički info pult "Pag na dlanu" i prigodnu suvenirnicu. Prostor II magazina preurediti će se u multimedijalnu dvoranu koja će se koristiti za različite manifestacije : predstave, seminare, konferencije, prikaze filmova dok će III magazin biti prostor za male i srednje poduzetnike s područja Grada Paga uz degustacijski prostor naziva "Paška kuća".
Posao koji slijedi je izuzetno važan budući će se ovaj projekt aplicirati za sredstva Europske unije. Magazini soli su spomenici kulture i kao takvi posebno osjetljivi za bilo kakve intervencije te se mora postupati u skladu s uputama konzervatora. Po tim uputama naglašeno je da struktura zida i krovnih greda ostanu vidljive kako bi se potpuno doživio ovaj vrijedni prostor te da se u uređenju koriste minimalne konstrukcije koje se mogu po potrebi ukloniti.
Cilj samog projekta je izgradnja i obnova turističke infrastrukture. Stvaranjem muzejsko-kulturnog centra u 1. magazinu soli obogatit će se kulturno-turistička ponuda grada Paga jer će implementacija projekta doprinijeti ne samo stvaranju muzeja već će obnovljivi magazini nuditi sadržaje poput održavanja tradicionalnih sajmova, predstava, izložbi i raznih manifestacija s ciljem oživljavanja povijesti i tradicije grada. Veći broj turista potaknuo bi i otvaranje novih poslova vezanih za turizam što bi dugoročno imalo pozitivan utjecaj na otvaranje novih radnih mjesta i u konačnici sprječavanje iseljavanja velikog broja stanovnika. Osim toga pružanje izložbenog prostora malim i srednjim poduzetnicima moglo bi imati dugoročni pozitivan učinak na poboljšanje marketinga i plasmana autentičnih otočnih proizvoda.

0
0
0
s2smodern