Sa ciljem uređenja stare gradske jezgre Paga, Grad Pag dao je izraditi projekt dizajna grafičkog rješenja i apliciranja dizajna na tende za četiri glavne ulice. Uređene javne površine podrazumijevaju i propisivanje standarda izgleda objekata u staroj gradskoj jezgri. Smisao projekta je unificiranje izgleda tendi kako radi estetike gradskih ulica, tako i radi brendiranja Paga kao turističke destinacije.
Grafički prikaz paške čipke, predviđen za postavljanje na tende, reinterpretacija je originala preuzetog iz Galerije čipke u Pagu. Pročišćen od tekstura, koje čipka dobiva tehnikom šivanja i vrstom konca korištenom za izradu, prikaz pretvara motiv ponovno u oblik svojevrsnog nacrta, pogodnog za primjenu u različitim vrstama tiska, različitim veličinama i na različite medije potrebne kod stvaranja prepoznatljivog turističkog brenda - Grada Paga.
Dizajn tendi predviđenih za četiri glavne ulice stare gradske jezgre potpisuju Karlo Kazinoti i Mišo Komenda koji su, uz Iris Klarić, dobitnici priznanja Editor` s Choice, koji dodjeljuje Institut za informacijski dizajn u Beču, za njihov dizajn signalizacije tvrđave Sv. Mihovila u Šibeniku.