obkat

Novosti & Aktualnosti

13 Lipanj 2025
Poštovani sugrađani, obavještavamo vas da će se od ponedjeljka, 16. lipnja na području Grada Paga, sukladno Odluci o komunalnom redu, početi intenzivno provoditi mjere vezane uz:
12 Lipanj 2025
Danas je u gradu Pagu počeo Pag International Underwater Film Festival (PIUFF). PIUFF je prvi hrvatski međunarodni festival podvodnog filma ...
12 Lipanj 2025
Grad Pag ponovno će postati središte kulturnih zbivanja početkom 14. Međunarodnog festivala čipke, koji će se u organizaciji Turističke ...
12 Lipanj 2025
Gradonačelnik Grada Paga Stipe Žunić posjetio je Javnu vatrogasnu postrojbu Pag kako bi se upoznao s pripremama za nadolazeću protupožarnu ...

Obavijesti

  • OBAVIJEST o suzbijanju odraslih oblika komaraca (adulticidne dezinsekcije)

    Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar

    više informacija
  • Odluka o sazivanju konstituirajuće sjednice Gradskog vijeća Grada Paga

    Odluka o sazivanju konstituirajuće sjednice Gradskog vijeća Grada Paga - pogledaj

    više informacija
  • Rezultati izbora za članove Gradskog vijeća Grada Paga

    Rezultati izbora za članove Gradskog vijeća Grada Paga - pdf dokument

    više informacija
  • LIKOVNI NATJEČAJ za 41. Susret likovnih stvaralaca

    Hrvatski sabor kulture objavio je LIKOVNI NATJEČAJ za 41. Susret

    više informacija
  • Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u 2025.g.

    Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
transparentnost

15. N A T J E Č A J za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga (V. Magazin)

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno planiranje

Klasa: 372-01/11-01/12

Ur.broj: 2198/24-30-11-2

Pag, 26. travnja 2011.

 

Na temelju članka 6.st.3 Zakona o zakupu poslovnog prostora (N.N. 91/96 i 124/97 ), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i članka 32. Statuta Grada Paga („Službeni glasnik Grada Paga“ 5/09), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje na temelju Odluke gradonačelnika Grada Paga, dana 26.travnja 2011.godine raspisuje

 

 

N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga

 

 

1. Predmet zakupa je poslovni prostor koji se nalazi na kat.č. br. 12223 u gradu Pagu tzv. «V MAGAZIN», Prosika bb, ukupne površine 379 m2 .

 

2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01.07. do 01.10.2011. godine radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti.

 

3. Zakupac je suglasan da zakupnik obavlja djelatnost, pored navedenog razdoblja (sezona) i u dane karnevala i blagdana (Sukladno Zakonu o blagdanima, spomendanima i neradnim danima u Republici Hrvatskoj „Narodne novine“ broj 33/96, 96/01, 13/02, 112/05, 59/06 i 55/08).

 

4. Početna zakupnina poslovnog prostora iznosi 26,00 kn-a/m2 mjesečno i uvečava se za 20% radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti sukladno članku 5. Odluke o visini zakupnine za poslovni prostor što iznosi:

379 m2 x 26,00 kuna = 9.854,00 kn X 20 % = 11.824,80 kn mjesečno odnosno 35.474,40 kn za tromjesečno razdoblje.

 

5. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamčevinu u iznosu od 10% od početne godišnje zakupnine. Uplata jamčevine vrši se u korist žiro račun PRORAČUNA GRADA PAGA, broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj:

za fizičke osobe 22 5738 – OIB

za pravne osobe 21 5738 – OIB

 

Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku 8 dana računajući od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja.

 

Ukoliko izabrani ponuditelj ne zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.

 

6. Ponuda mora sadržavati:

ime i prezime i OIB (fizičke osobe) odnosno naziv i OIB (pravne osobe

te adresu ponuđača

mjesečni iznos zakupnine koju ponuđač nudi

dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne godišnje zakupnine

broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.

 

7. Zakupnik je dužan zakupninu platiti mjesečno unaprijed, i to najkasnije do 5

(petog) u mjesecu za koji se plaća po ispostavljenom računu.

 

8. Zakupnik je dužan u poslovni prostor koji je predmet ovog Natječaja ugraditi

brojilo za potrošnju vode kao i brojilo za potrošnju struje o svom trošku te iste nakon isteka roka zakupa predati Gradu u vlasništvo.

 

9. Troškovi individualne potrošnje kao što su komunalna naknada i tekućeg

održavanja prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.

 

10. Zakupodavac će otkazati Ugovor u pismenoj formi u svako doba ako zakupnik

 

ne bude postupio u skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.

 

11. Ugovor o zakupu sklopiti će se nakon donošenja odluke gradonačelnika i to u

obliku ovršne isprave, sukladno Zakona o javnom bilježništvu ( NN broj 78/93, 29/94 i 16/07).

 

12. Troškovi vezani uz sklapanje Ugovora o zakupu, javnobilježnički trošak te

 

sve troškove eventualnog ovršnog postupka snosi zakupnik.

 

13. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave natječaja na oglasnoj

ploči Grada i u sredstvima javnog informiranja tj. do 11. svibnja 2011. godine (uključujući i taj dan).

 

14. Ponude se podnose u pismenom obliku u zatvorenoj koverti na slijedeću

adresu: GRAD PAG, Branimirova obala 1, 23 250 Pag

za zakup poslovnog prostora – “V MAGAZIN” s naznakom «Ne otvaraj»,

 

15. Za sve informacije po ovom NATJEČAJU nazvati na telefon : 023/600-833.

 

 

Gradonačelnik

Ante Fabijanić,v.r.