obkat

Novosti & Aktualnosti

17 Lipanj 2025
U gradskoj vijećnici Grada Paga danas je održana konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća. Na dnevnom redu sjednice, koja je započela u 12:00 sati, nalazile su se točke vezane uz izbor i imenovanja povjerenstava, verifikaciju mandata vijećnika te davanje svečane prisege novoizabranih članova Vijeća.
13 Lipanj 2025
Poštovani sugrađani, obavještavamo vas da će se od ponedjeljka, 16. lipnja na području Grada Paga, sukladno Odluci o komunalnom redu, ...
12 Lipanj 2025
Danas je u gradu Pagu počeo Pag International Underwater Film Festival (PIUFF). PIUFF je prvi hrvatski međunarodni festival podvodnog filma ...
12 Lipanj 2025
Grad Pag ponovno će postati središte kulturnih zbivanja početkom 14. Međunarodnog festivala čipke, koji će se u organizaciji Turističke ...
12 Lipanj 2025
Gradonačelnik Grada Paga Stipe Žunić posjetio je Javnu vatrogasnu postrojbu Pag kako bi se upoznao s pripremama za nadolazeću protupožarnu ...

Obavijesti

  • OBAVIJEST o suzbijanju odraslih oblika komaraca (adulticidne dezinsekcije)

    Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar

    više informacija
  • Odluka o sazivanju konstituirajuće sjednice Gradskog vijeća Grada Paga

    Odluka o sazivanju konstituirajuće sjednice Gradskog vijeća Grada Paga - pogledaj

    više informacija
  • Rezultati izbora za članove Gradskog vijeća Grada Paga

    Rezultati izbora za članove Gradskog vijeća Grada Paga - pdf dokument

    više informacija
  • LIKOVNI NATJEČAJ za 41. Susret likovnih stvaralaca

    Hrvatski sabor kulture objavio je LIKOVNI NATJEČAJ za 41. Susret

    više informacija
  • Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u 2025.g.

    Odluka o dodjeli financijskih potpora za financiranje javnih potreba u

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
transparentnost

26. Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga (tzv. Vanga)

 

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno planiranje


Klasa: 372-01/11-01/11

Ur.broj: 2198/24-30-11-5

Pag, 13. lipnja 2011.


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga (klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje


N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor koji se nalazi u Gradu Pagu, na z.č. 7322/3 (kat.br. 12233/1 i 12233/2, obje k.o. Pag), tzv. «VANGA», na adresi Prosika bb, ukupne površine 175,50 m2, od čega se 65 m2 odnosi na skladišni prostor.


2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 6 (šest) mjeseci radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti.


3. Početna zakupnina za poslovni prostor iznosi 26,00 kn /m2 mjesečno za poslovni prostor odnosno 13,00 kn /m2 za skladišni proctor, što uvećano za 20% radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti iznosi:

110,50 m2 X 26,00 kuna = 2.873,00 kn za poslovni prostor i

65 m2 X 13,00 kuna = 845,00 kn za skladišni prostor,

pa početna mjesečna zakupnina iznosi 3.718,00 + 20 % = 4.461,60 kn, odnosno 26.769,60 kn za cijelo razdoblje.


4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamčevinu u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68 5738 – OIB:


5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze

između ugovornih strana zaključiti će se u roku 8 dana računajući od dana izbora najpovoljnijeg ponuditelja.

Ukoliko izabrani ponuditelj ne zaključi ugovor o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.


6 . Ponuda mora sadržavati:

- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne

osobe)

- mjesečni iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

- dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.


7. Zakupnik je dužan zakupninu plaćati po ispostavljenom računu, mjesečno unaprijed, i to najkasnije do 5 (petog) u mjesecu.


8. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje, komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.


9. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.


10. Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.


11. Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.


12. Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:


GRAD PAG, Branimirova obala 1, 23 250 Pag, s naznakom

za zakup poslovnog prostora – “VANGA” «Ne otvaraj»


13. Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj telefona : 023/600-833.


Upravni odjel za komunalni

sustav i prostorno planiranje