obkat

Novosti & Aktualnosti

21 Studeni 2024
20. studenoga 2024. godine, u IMPACT - Europskom centru međusektorske suradnje za održivi razvoj u Zadru, održan je sastanak posvećen primjeni programske platforme za digitalizaciju procesa planiranja, organizacije i upravljanja događanjima u lokalnim zajednicama te njihovoj promociji. Na sastanku su sudjelovale predstavnice Grada Paga, Marijana Paro Vidolin i Marina Fabijanić te Bernard Maržić, ispred Turističke zajednice Grada Paga.
20 Studeni 2024
Grad Pag uskoro kreće u obnovu i revitalizaciju Magazina soli u sklopu projekta Arhipelag kulture koji ima za cilj očuvanje i valorizaciju ...
19 Studeni 2024
Povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, u ponedjeljak 18. studenog, ...
18 Studeni 2024
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje obilježava se 18. studenog svake godine kao trajno ...
16 Studeni 2024
U petak, 15. studenoga, u Kneževom dvoru u Pagu održano je edukativno predavanje pod nazivom "Iznajmljivanje smještaja u domaćinstvu - kako ...

Obavijesti

  • JAVNI POZIV Za davanje u zakup montažnih drvenih kućica, klizališta i prostora za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika.

    JAVNI POZIV - Za davanje u zakup montažnih drvenih kućica, klizališta

    više informacija
  • OBAVIJEST o suzbijanju štetnih glodavaca

    Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar

    više informacija
  • Programa za ostvarivanje financijske potpore iz Gradskog proračuna za 2025.god.

    Obrazac za prijavu Programa za ostvarivanje financijske potpore iz Gradskog

    više informacija
  • Javni poziv u postupku evidentiranja nerazvrstanih cesta na području Grada Paga

    Javni poziv u postupku evidentiranja nerazvrstanih cesta na području Grada

    više informacija
  • Poziv na testiranje

    Poziv na testiranje KLASA: 112-03/24-30/3, URBROJ: 2198-24-03/01-24-10 - pogledaj dokument

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
transparentnost

27. Natječaj za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska i pokretnih naprava

REPUBLIKA HRVATSKA

 

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno planiranje

Klasa: 363-01/11-01/47

Ur. broj: 2198/24-30-11-2

Pag, 21. lipnja 2011.g.


Na temelju članka 4. Pravilnika o načinu i uvjetima za postavljanje kioska i pokretnih naprava ( “Županijski glasnik” Županije Ličko-senjske broj 2/96), Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje:


N A T J E Č A J

za davanje u zakup javne površine u svrhu postavljanja kioska i pokretnih naprava


1.Raspisuje se natječaj za davanje u zakup javne površine na području Grada Paga, za postavljanja kioska i pokretnih naprava, u svrhu obavljanja djelatnosti iznajmljivanja karting vozila, i to na lokaciji koja se nalazi na dijelu čest.zem. 12227 i 12232, obje k.o. Pag (skica se nalazi u prilogu ovog Natječaja i čini njegov sastavni dio) i to u vremenu od 15.07. do 15.09.2011.godine. ukoliko Grad za to bude imati potrebe,



2.Početna cijena za zakup površine iz točke1. ovog Natječaja iznosi 10.000,00 kn.

.

3.Natjecati se ne mogu fizičke i pravne osobe koje imaju evidentirano dugovanje prema Gradu Pagu po bilo kojoj osnovi.

Odabrani ponuditelj dužan je pružati usluge isključivo unutar obilježene površine na licu mjesta, u protivnom biti će kažnjen novčanom kaznom u dvostrukom iznosu od iznosa utvrđenog Odlukom o komunalnom redu za isti prekršaj. Nakon trećeg prekršaja ukinuti će se izdano odobrenje za zakup javne površine.


4. Ponuda mora sadržavati:


-ime i prezime, JMBG, te adresu ponuditelja,

-naziv lokacije (mjesta) za koju se ponuditelj natječe,

-iznos zakupnine koju ponuditelj nudi,

-dokaz da je pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti (ne starije od 6

mjeseci)

-dokaz o uplaćenoj jamčevini – 30% od početne zakupnine, koja se uplaćuje u korist:

PRORAČUNA GRADA PAGA, na broj žiro računa: 2402006-1831600006 s pozivom na broj 68 5738- OIB

-broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.


5. Kriterij za odabir najpovoljnije ponude:


-ponuda koja sadrži najvišu cijenu,

-ponuditelji s prebivalištem na području Grada Paga registrirani za obavljanje ponuđene djelatnosti, ako prihvate najvišu ponuđenu cijenu,

-dugogodišnji korisnici javne površine koji su uredno podmirivali obveze ako prihvate najvišu ponuđenu cijenu,

-sudionici Domovinskog rata

-socijalni status ( brojna obitelj sa manjim primanjima i sl.)


6. Najpovoljnijem ponuditelju u Natječaju biti će dodijeljena javna površina u zakup Rješenjem Upravnog odjela za komunalni sustav i prostorno uređenje Grada Paga, s time da u roku 3 dana od dostavljanja obavijesti o izboru uplati cjelokupni iznos zakupnine. U protivnom gubi pravo na povrat jamčevine i postavljanja naprave.


7.Budući korisnik javne površine obvezan je Komunalnom društvu Pag plaćati usluge odvoza otpada ovisno o površini i vremenu zakupa javne površine, te neće dobiti Rješenje o zakupu javne površine dok ne predoči Ugovor o odvozu otpada sklopljen sa Komunalnim društvom Pag.


8.Isto tako, budući korisnik javne površine dužan je platiti porez u visini od 10% od zakupnine sukladno Odluci o gradskim porezima Grada Paga.


9.Budući korisnik javne površine, koji će koristiti rasvjetu dužan je koristiti „štedljive žarulje“.


10.Zakupnik je dužan u vremenu zakupa ustupiti predmetni prostor Gradu ukoliko Grad za to bude imati potrebe, jednokratno i to najviše u trajanju od 5 dana.


11.Grad Pag zadržava pravo da ne izabere niti jednu ponudu bez obrazloženja i bez odgovornosti prema bilo kojem od ponuditelja.


12.Rok za podnošenje ponuda na Natječaj je 15 dana, računajući od dana objave.


13.Otvaranje ponuda izvršiti će ovlaštena Komisija.


14.Ponude se podnose u pisanom obliku – zatvorenoj koverti, na slijedeću adresu:


GRAD PAG

Komisija za provedbu natječaja radi davanja poslovnog prostora i javnih površina u zakup – s naznakom “NE OTVARAJ – ponuda zakup javne površine ”

Branimirova obala 1, 23 250 PAG


Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno planiranje