obkat

Novosti & Aktualnosti

21 Studeni 2024
20. studenoga 2024. godine, u IMPACT - Europskom centru međusektorske suradnje za održivi razvoj u Zadru, održan je sastanak posvećen primjeni programske platforme za digitalizaciju procesa planiranja, organizacije i upravljanja događanjima u lokalnim zajednicama te njihovoj promociji. Na sastanku su sudjelovale predstavnice Grada Paga, Marijana Paro Vidolin i Marina Fabijanić te Bernard Maržić, ispred Turističke zajednice Grada Paga.
20 Studeni 2024
Grad Pag uskoro kreće u obnovu i revitalizaciju Magazina soli u sklopu projekta Arhipelag kulture koji ima za cilj očuvanje i valorizaciju ...
19 Studeni 2024
Povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, u ponedjeljak 18. studenog, ...
18 Studeni 2024
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje obilježava se 18. studenog svake godine kao trajno ...
16 Studeni 2024
U petak, 15. studenoga, u Kneževom dvoru u Pagu održano je edukativno predavanje pod nazivom "Iznajmljivanje smještaja u domaćinstvu - kako ...

Obavijesti

  • JAVNI POZIV Za davanje u zakup montažnih drvenih kućica, klizališta i prostora za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika.

    JAVNI POZIV - Za davanje u zakup montažnih drvenih kućica, klizališta

    više informacija
  • OBAVIJEST o suzbijanju štetnih glodavaca

    Djelatnici tvrtke CIKLON d.o.o. za sanitarnu zaštitu čovjekove okoline, Zadar

    više informacija
  • Programa za ostvarivanje financijske potpore iz Gradskog proračuna za 2025.god.

    Obrazac za prijavu Programa za ostvarivanje financijske potpore iz Gradskog

    više informacija
  • Javni poziv u postupku evidentiranja nerazvrstanih cesta na području Grada Paga

    Javni poziv u postupku evidentiranja nerazvrstanih cesta na području Grada

    više informacija
  • Poziv na testiranje

    Poziv na testiranje KLASA: 112-03/24-30/3, URBROJ: 2198-24-03/01-24-10 - pogledaj dokument

    više informacija
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
transparentnost

31.Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga ( II Magazin )

 

REPUBLIKA HRVATSKA

ZADARSKA ŽUPANIJA

GRAD PAG

Upravni odjel za komunalni sustav

i prostorno uređenje


Klasa: 372-01/11-01/24

Ur.broj: 2198/24-30-11-02

Pag, 11. listopada 2011.


Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 6. i 7. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga («Službene novine» Ličko-senjske županije broj 4/93 i «Županijski glasnik» Županije Ličko-senjske broj 2/97) i Odluke gradonačelnika Grada Paga ( klasa: 372-01/11-01/12, ur. broj: 2198/24-30-11-4, od 06.06.2011.g.),  Upravni odjel za komunalni sustav i prostorno uređenje raspisuje


N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Paga


1. Predmet zakupa je poslovni prostor  koji se nalazi u Gradu Pagu, na kat.č.br. 12223 k.o. Pag,  tzv. «II MAGAZIN», na adresi Prosika bb,  ukupne površine 438 m2.


2. Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 01. siječnja 2012.g. do 29. veljače 2012.g., u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti za vrijeme zimskog karnevala.

Zakupnik je dužan za vrijeme trajanja zakupa svake subote organizirati karnevalski ples, te dječji karneval u dva navrata tijekom mjeseca veljače.


3. Početna  zakupnina za poslovni prostor iznosi 5.000,00 kuna za cijelo razdoblje.


4. Sudionici u Natječaju dužni su položiti jamstvo za ozbiljnost ponude  u iznosu od 10% od ukupne početne zakupnine. Uplata  jamčevine vrši se u korist PRORAČUNA GRADA PAGA, na žiro račun  broj 2402006-1831600006 s pozivom na broj: 68  5738 – OIB.


5. Ugovor o zakupu poslovnog prostora kojim će se regulirati međusobna prava i obveze između ugovornih strana zaključiti će se u roku  8 dana računajući od dana izbora  najpovoljnijeg ponuditelja.

Ukoliko izabrani ponuditelj  ne zaključi ugovor  o zakupu poslovnog prostora u spomenutom roku, gubi pravo na uplaćenu jamčevinu, a ugovor će se sklopiti sa slijedećim najpovoljnijim ponuditeljem.


6 . Ponuda mora sadržavati:


- ime, prezime, adresu i OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv, adresu i OIB (za pravne

osobe)

- iznos zakupnine koju ponuditelj nudi

-  dokaz o uplaćenoj jamčevini – 10 % početne zakupnine za cijelo razdoblje

- broj računa za povrat jamčevine u slučaju neuspjeha u Natječaju.


7. Zakupnik je dužan zakupninu platiti u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu, u protivnom zakupodavac ima pravo ugovor smatrati raskunutim, a zakupnik gubi pravo na uplaćenu jamčevinu.


8. Troškovi individualne potrošnje kao što su potrošnja vode, struje,  komunalna naknada i tekuće održavanje prostora nisu predmet ugovorne cijene već će ih zakupnik plaćati prema posebno ispostavljenim računima.


9. Zakupodavac može otkazati Ugovor u svako doba, u slučaju da zakupnik ne postupi skladu sa člankom 27. Zakona o zakupu i prodaji  poslovnog prostora te temeljem članka 23. Odluke o poslovnim prostorima Grada Paga.


10.  Ugovor o zakupu sklopiti će se s najpovoljnijim ponuditeljem nakon donošenja odluke Gradonačelnika i to u obliku ovršne  isprave, sukladno Zakonu o javnom bilježništvu. Troškove vezane uz  sklapanje ugovora o zakupu i javnobilježnički trošak snosi zakupnik.


11.  Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Natječaja na web stranici i oglasnoj ploči Grada Paga.


12.  Ponude se podnose u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici na slijedeću adresu:


GRAD PAG, Branimirova obala 1,  23 250 Pag, s naznakom

“za zakup poslovnog prostora – II MAGAZIN”- ne otvaraj”


13.  Za dodatne informacije zainteresirani se mogu obratiti na broj  telefona : 023/600-833.


v.d. pročelnika:

Ana Šupraha v.r.